به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی البرز، کمیته فنی رسیدگی به شکایات حوزه گردشگری روز سهشنبه 25 بهمن 1401 با حضور معاون گردشگری، اعضای بخش خصوصی و کارشناسان این حوزه برگزار و به بررسی شکایات پرداخته شد.
شهرام علی محمدی با اشاره به اینکه در این کمیته به چهار مورد از شکایات رسیدگی شد، افزود: آژانسها باید به تعهدات خود عمل کنند، در غیر این صورت اگر تخلفی انجام شود مسافر حق شکایت دارد که از طریق اقدامانی از جمله تذکر، اخطار یا الزام به پرداخت خسارت با آنها برخورد میشود.
به گفته معاون گردشگری این اداره با بیان اینکه کمیسیون در سه مرحله بدوی، تجدید نظر و عالی تشکیل میشود، گفت: هر دو طرف حق دارند طی 15 روز به رأی صادره اعتراض کنند. حتی اگر به رأی کمیسیون تجدید نظر هم اعتراضی وجود داشته باشد، میتوانند به وزارت متبوع مراجعه کنند تا موضوع مجدد بررسی شود.
انتهای پیام/
انتهای پیام/